امروز در تاریخ

 

30 آبان / 21 نوامبر / 18 شوال

30 آبان ماه هجری خورشیدی

 

سامانیان بر سر کار آمدند وزبان پارسی و فرهنگ ایرانی زنده شد

مورخان « 21نوامبر سال874 میلادی » را روزی ذکر کرده اند که سامانیان بر سرکار آمدند و کمر همت به احیاء زبان و ادبیات فارسی ، فرهنگ ایرانی و گسترش علوم ومعارف بستند و در این راه لحظه از تلاش باز نایستادند. پایتخت سامانیان شهر بخارای خراسان بود. برخی از مورخان سامانیان را از نسل بهرام مهران ( چوبین) ژنرال معروف ایرانی که در « ری » زاده شده بود می دانند. مشروح کارهای سامانیان در جای خود آمده است.
    
    

 

جنگ خیابانی ژاندارمهای ایران با سربازان روسیه در همدان

کلنل پسیان

کلنل محمد تقی خان پسیان افسر ژاندارم سی ام آبان 1294 خورشیدی ( 21 نوامبر 1915 میلادی) شهر همدان را از ارتش روسیه پس گرفت.
    شرح این نبرد خونین عمدتا خیابانی در کتب تاریخ جنگ جهانی اول که در غرب به چاپ رسیده آمده است ، زیرا نیروی ژاندارم فاقد سلاح سنگین و شمار نفرات آن به مراتب کمتر از سربازان روس بود .
     کلنل که می دانست سربازان روس آموزش جنگ خیابانی ندیده اند آنان را در کوچه های شهر درهم کوبید و بیرون راند.
    

 

نرم افزار

FaceOnBody 2.1.3
نرم افزاری جالب برای مضحک کردن تصاویر

 

نظرتون راجع به تعویض سر دوستتان و یا همکلاسیتون و یا استاد و مدیرتون با سر یک خواننده و یا یک رقاصه و ..... چیه ؟ اگر نظرتون مثبت و به چنین کارهای با مزه ای علاقه دارید نرم افزار FaceOnBody گزینه ی مورد نظر شما خواهد بود . FaceOnBody به شما اجازه می دهد تا به جابجا کردن سر شخصیت های مختلف عکسهایی زیبا و بامزه به وجود آورید .نرم افزاری بسیار ساده و آسان می باشد و کار خود را به خوبی انجام می دهد . برای کار با این نرم افزار تنها لازم است تصویر و سر مورد نظر را انتخاب و به تصویر جدید Drag&Drop و تصویر نهایی را ذخیره نمایید !

دارای ابزارهاییست که به شما امکان دانلود مضحک ترین بدن ها  و صحنه ها را در اینترنت برای کاکردن رویشان می دهد .

ابزارهای ویرایشی این نرم افزار برای کم و زیاد کردن سایز ها و تنظیم رنگ و درجه ی تصویر و .... بسیار مفید می باشند .

اگر مایل به کسب جزییات در مورد این نرم افزار می باشید توضیحات سایت سازنده در این رابطه را از دست ندهید . FaceOnBody را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 2.1.3 را با حجم 1.06 مگابایت

تصاویری از محیط و کارهای انجام شده توسط این نرم افزار : 1 , 2 , 3

Translate To English

 

کرک برنامه:

http://www21.fixdown.com/endown/fob-dvd-2005-11-15.rar
http://www56.fixdown.com/endown/fob-dvd-2005-11-15.rar
http://www57.fixdown.com/endown/fob-dvd-2005-11-15.rar

 

نرم افزار های جدید

StyleXp 3.14
نرم افزاری بی نظیر در زیبا سازی محیط ویندوز

 

زیبا سازی و تغییر ظاهر محیط ویندوز علاوه  ظاهر میتواند بر عملکرد کار شما تاثیر مثبتی بگذارد . شما چطور ؟

از شکل و شمایل محیط ویندوز و پنجره ها و آیکون ها و ....خسته نشده اید ؟ دوست ندارید که محیط ویندوزتان به گونه  دلخواه خود و طرح مورد علاقه ی خود تزیین کنید ؟

StyleXp نام یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین زیبا ساز های حال حاظر دنیاست که به شما امکانات فراوانی را برای تغییر و دلخواه و زیبا کردن ظاهر ویندوزتان می دهد . این محصول شرکت TGT Soft به شما امکان که با نسخه های مختلف ویندوز Xp و 2003 سازگاری کامل دارد , قادر به مدیریت ایجاد و مدیریت Theme ها , Wallpaper ها , VisualStyle ها (مدل های قشنگ و مختلف منوها و Toolbar ها ) , Logon ها ( صفحه ی ورودی کاربران به ویندوز )  , BootScreen ها ( پس زمینه ی صفحه ای که ویندوز در جین Load شدن و بالا آمدن است ) , آیکون ها و نوارهای Explorer ویندوز است .

علاوه بر این ویژگی ها قادر به ایجاد کنترل و ایجاد تغییر و زیبا کردن Cursor ها ( نشانگرهای موس ) , ScreenSaver ها و صداهای موجود در ویندوز است و قادر است رنگ بخشهای مختف ویندوز , فونت و سایز آنها را نیز تغییر دهد !

ویژگی جدید نسخه ی 3.14 این نرم افزار تغییر ظاهر صفحه ی Shutdown در ویندوز است !!

برای دریافت جدید ترین و زیبا ترین Visual Styles, Wallpapers, Logons, Bootscreens وب سایت ThemeXp.Org گزینه ی بسیار مناسب و کاملیست .

StyleXp را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.14 آقایان را با حجم 18.7 مگابایت

دانلود کنید نسخه ی 3.14 خانمها را با حجم 23 مگابایت

تصاویری از محیط برنامه

Translate To English

اقبال شما در این هفته

اقبال هفته از شنبه 28آبان ماه بخونین جالبه

فروردین ماه : به تنوع اهمیت بیشترى بدهید و نگذارید که روحیه کسل کار و زندگى و در مجموع فعالیت روزانه تان را مختل کند. در فضاهاى کارى موفقیت هاى نسبتاً مهمى براى شما به وجود خواهد آمد. خود را براى آن ها مهیا کنید. اگر همه این اتفاقات در این هفته رخ نداد، مطمئن باشید ک اتفاقات این هفته حتماً مقدمه را دارند.

اردیبهشت ماه: کم کم دارید با فضاهاى احساسى جدید کنار مى آیید و بخش بزرگى از تردید و اضطراب شما کم شده است. سعى کنید با ثبات باشید تا مثل گذشته به خاطر لغزان بودن باورها ضربه نخورید. کم کم روحیه خود را تقویت کنید و باور کنید که آن چه براى شما پیش مى آید، حاصل کارهاى خودتان است.

خرداد ماه : متأسفانه قدر فرصت ها را خوب نمى دانید. همیشه تا آستانه نتیجه گیرى به پیش مى روید ولى با کوچکترین اتفاقى که بیشتر به خاطر خطاها و خصوصاً ناآگاهى هاى خودتان است همه چیز نقش برآب مى شود. ناامید نباشید و سعى کنید با صداقت وجودى تان، حرف دلتان را اثبات کنید.

تیرماه : با کار سر خود را گرم کرده اید ولى مطمئن باشید که کار اگر در کنار تفریح نباشد به جاى سازندگى مخرب هم خواهد بود. البته شکل ایده آل تر این است که خود کار و محیط کار هم براى شما تفریح باشد. به فکر خلق همین فضاها باشید تا در فضاى آن بتوانید به دلخواه و با عشق به همه چیز بال و پر بزنید.

مردادماه : نگاهتان را نسبت به خیلى از مسائل زندگى تازه تر کنید. این خیلى از مسائل قطعاً مسائلى است که در زندگى شما، شاخصه هایى همیشگى و بارز محسوب مى شوند، مثل استقلال طلبى، پویایى شغل و... نگاه و فضاى تازه حکم تنفس دوباره در شرایط زندگى شما خواهد بود.

شهریور ماه : کمى براى خودتان باشید. این نکته به هیچ وجه به این معنى نیست که با دیگران قطع رابطه کنید. نکته در این است که باید حد و حدود خرج کردن احساسات تعریف شده باشد. کمتر به گذشته فکر کنید هر چند این کار از شخصیت شما فاصله دارد ولى به هر حال آینده نباید خراب کامل گذشته شود.

مهرماه : به بزرگترها احترام بیشترى بگذارید. سعى کنید به حرف آنها گوش بدهید. در تمام کارهاتان اعتقاد را جایگاه ویژه اى بدهید و توکل را فراموش نکنید. اگر آدم ها هر کارى را با اعتقاد کامل انجام دهند، موفقیت هاى بیشترى برایشان رقم خواهد خورد.

آبان ماه : سفر کوتاهى در پیش دارید که در روحیه تان بسیار مؤثر خواهد بود. سعى کنید این انرژى ها را حفظ کنید تا مرور زمان شما را دچار کسلى و خمودگى نکند. به اطرافیان بیشتر توجه کنید و در مجموع احتیاط کنید که دل کسى را نشکنید. با مهر و محبت مى توان تلخ ترین پنجره ها را شیرین باز کرد.

آذر ماه : به ثباتى نسبى در باورهاى خود دست پیدا کرده اید که حاصل همه تلاش ها و صداقت ها و در یک کلام عشق است. همین سازندگى این مقولات در وجود هر کسى عصاره اى را بر جا مى گذارد که با دنیا عوض کردنى نیست. از دستش ندهید و به پیشرفت و تعالى اش بیشتر فکر کنید.

دى ماه : مشکلات پیش آمده را آسان بگیرید. هر چه سرسختانه نگاه کنید به دنیا، دنیا هم بر شما سخت تر خواهد گرفت.
البته انسان باید در تمام شرایط مبارز باشد و جلو این زندگى سراسر جنگ بایستد ولى باور کنید به روى زندگى هم مى شود خندید تا همه چیز سهل و آسان طى شود.

بهمن ماه : مشکلات کوچک پیش آمده به لطف خدا و البته پاکدلى خودتان رفع شد. به درس عبرتى که از اتفاقات اخیر براى شما مانده بیشتر فکر کنید و سعى کنید به طور کلى تجربه هاى شخصى و تجارب دیگران در همه شرایط راهنماى شما باشد. مى شود با کمترین هزینه ها، درست ترین راه ها را شناخت.

اسفند ماه : فضاهاى تازه اى در زندگى شما پدید خواهد آمد، درست همان لحظه هایى که احساس مى کنید در بن بست هستید. قدر این فرصت ها را بدانید و از همین حالا مهیاى رویارویى با آن ها باشید تا بتوانید با انرژى مضاعف، این فضاهاى تازه را پلى کنید به سوى همه پیشرفت ها