باز هم فیلتر شکن

یک سری تولبارها هستند که شما فقط باید آدرس سایت مورد نظرتون را در آن وارد کنید و

 این تولبار هم به راحتی وارد سایت مورد نظر می شه.من در این قسمت  چند تا از بهترین و

 معروفترن تولبارها را برای شما قرار داده ایم.

برای عبور از فیلتر اورکات یا e-gold به قسمت پایین تولبارها بروید.

۱-  JEE GOL  

۲- Free Private Surfing 

۳- Jonamoos 

۴-Filter 2005  

۶- breiter.ch

۷-  Spondoo 

۸- zayande         

۹-  Proxify 

۱۰-  Arnit 

۱۱- ۱ YEAH

۱۲- YEAH ۲ 

۱۳-  ۳ YEAH     

۱۴- YEAH ۴ 

۱۵-  Radio Farda     

۱۶-  Novin Iran 

۱۷- Anonymous    

۱۸-    Fuck Filter  

۱۹-  ۲ PHProxy 

۲۰-   Azadro

۲۱-   PHProxy ۱ 

۲۲ - PHProxy ۲

۲۳- Shankimout   -----

۲۴ Surfing

25-  f-2005      -------------------------------------------------------

  فیلتر شکن اختصاصی:(روی این لینکها کلیک کنید)   

 1-   اورکات                              2-  e-gold 

 3-   اورکات  (لینک 2)                          ۴-  e-gold (لینک 2)

در صورت بروز هر گونه مشکل برای عبور از فیلتر سایتهای اورکات یا ایگولد،در قسمت نظرات به من اطلاع دهید 

اگر شما هم سایت مهم و تخصصی سراغ دارید که فیلتر شده به من اطلاع دهید تا آن را در قسمت فیلتر شکن اختصاصی قرار دهم.

نکته: 

اگر در حین استفاده از تولبارها با مشکلی مواجه شدید و یا تولبار نتوانست از فیلتر عبور کند،دوباره به وب سایت من برگردید و بر روی همان تولبار قبلی و یا هر کدام که خواستید کلیک کنید و پس از اجرای تولبار آدرس سایت فیلتر شده را در تایپ کنید.

اگر با مشکلی مواجه شدید در قسمت نظرها بیان کنید.

-----------------------------------------------------------------------------------

سایت فیلتر شده را در تولبار زیر تایپ کنید
  
Java (J)  JavaScript (JS)  Cookies (C)  Active X (AX)
به نقل از ۲۰۰۵

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام من نتونستم از ایگولد استفاده کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد