دو سالانه کاریکاتور

سلام خدمت همهء دوستان خوب گروه روزنه. امیدوارم که همه خوب باشید. ایمیلی که براتون فرستادم  شامل 2 خبر از وقایع هنری که این هفته در پیش داریم 1 دو سالانهء کاریکاتورو دومیش جشنواره انیمیشن که در موزه هنرهای معاصر در روز های 18تا20 آبان برگزار می شه که ایمیل این جشنوار رو بعد براتون می فرستم.

 

 

 

 هفتمین دوسالانه کاریکاتور از 15 آبان تا 10آذر در موسسهء فرهنگی صبا با حضور936 کاریکاتوریست ایرانی با 2716 اثر و 499 کاریکاتوریست خارجی با 1402 اثر از 66 کشور دنیا با موضوعات همچون سالمندان برگزار میشود  از بخش های جنبی نمایشگاه حضور مجلات و سایت های مرتبت با کاریکاتور از جمله سایت ایران کارتون، هادی تونز و کارتون ایران و مجلات کیهان کاریکاتور، گل آقا و طنز و کاریکاتورمی باشد. همچنین در غرفه خانه کاریکاتور ایران محصولات فرهنگی مرتبت با کاریکاتور از جمله عرضه کتاب، لوح فشرده مسابقات (معضلات شهری، عدالت، فلسطینی خانه ندارد،فوت نت و...)، لوح فشرده انیمیشن های برتر دنیا، آخرین شماره کیهان کاریکاتور، بولتن نمایشگاه و... عرضه می گردد.
لازم به ذکر است کار این غرفه ها تا پایان برپایی نمایشگاه ادامه دارد و علاقمندان می توانند تا 10 آذر از ساعت 10 الی 19 ضمن بازدید از نمایشگاه، سری هم به این مکان بزنند.
نشانی محل برگزاری نمایشگاه: خ طالقانی، نبش سینما فلسطین، خ شهید مظفر، شماره53

 

امیدوارم از نمایشگاه بازدید کنید و لذ ت ببرید. در ضمن منتظر ایمیل بعدی از آثار موجود در نمایشگاه باشید.برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید: http://irancartoon.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:25 ب.ظ http://toofan82.blogsky.com

سلام
واقعا جالب بود
من لینک شما را در وبلاگم قرار میدهم در صورت تمایل شما نیز لطفا لینک من را در وبلاگتان قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد