دنیای کامپیوتر

احتمالا شما با واژه " آپلود " آشنایی دارید و یا اگر ندارید حتما یکبار شنیدید ! حالا این آپلود چیست؟!
پس بزارید با چند تا سوال و جواب به این پرسش پاسخ دهیم:
1- من فایلی دارم که می خواهم در دسترس کسانی قرار دهم ولی این فایل روی هارد من ذخیره شده است . چی کار باید کنم ؟
2- ایمیلی از دوستی برای من آمده بود که حاوی یه لینک بود و وقتی روی آن کلیک می کردی فایل مورد نظر دانلود می شد ! دوست من چه ترفندی به کار برده !؟
3- آیا می شود فایلی به اشتراک بگذارم ، بدون استفاده از برنامه های P2P ؟
4- چگونه می توانم عکس ها و فایل های مورد نظر خودم رو در جایی با نام خودم آپلود کنم ؟
اینها یکسری سوالاتی است که معمولا برای کاربران مطرح می شود ، جواب تمامی این سوالات دو کلمه هست ! : " آپلود کردن "
با این سوالات فکر کنم با کار آپلود کردن و مزایای آن آشنا شدید . حالا ممکن هست سوالات زیر برای شما پیش بیاد :
1- چگونه باید فایل های خودم رو آپلود کنم ؟
2- چه سایتی هایی این امکان رو به من می دهند ؟
3- من وقتی وارد این سایت ها می شوم سردر گم می شوم و نمی دانم چه کار باید بکنم  !؟
راه حل این مشکلات هم بسیار ساده است . کافی است از برنامه ای که اکنون قصد معرفی آن را داریم استفاده کنید !
خوب حالا بریم سراغ توضیح برنامه :
این برنامه مانند یک دانلود منیجر که فایل های دانلودی را دسته بندی می کند ، فایل های آپلودی شما رو دسته بندی می کند و کار شما رو در این ضمینه بسیار راحت می کند .
شما با این برنامه می توانید بدون وارد شدن به سایت های آپلود ، فایل خود را آپلود کنید ! و اما مزیت های این برنامه :
- آپلود کردن فایل مورد نظر شما در 11 سایت!
- نشان دادن مقدار فایل آپلود شده ( برای مثال به شما می گوید 43% فایل شما آپلود شده )
- ذخیره کردن تنظیمات و اتفاقات رخ داده و لینک فال آپلود شده در یک فایل متنی
- خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام آپلود
- امکان آپلود همزمان چندین فایل
- نشان دادن زمان باقی مانده و مصرف شده و همچنین مقدار فایل آپلود شده
چگونگی کار با این برنامه :
کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و فقط کافیست شما در قسمت Optionen سایتی که می خواهید فایل در آن آپلود شود را انتخاب کنید ، سپس در قسمت پایین برنامه ، روی دکمه Add File کلیک کنید و فایل مورد نظر خود را برای آپلود انتخاب کنید و پس از انجام این کار روی دکمه Upload کلیک کنید .
بقیه کارها را بسپارید به برنامه . در صورت انجام آپلود موفقیت آمیز در قسمت Upload links لینک های مورد نظر شما داده می شود که کافیست این لینک ها رو به دوستان خود بدهید تا با کلیک کردن روی آنها بتوانند فایلی که شما آپلود کرده اید را دانلود کنند !
یکی دیگر از مزایای این برنامه کم حجم بودن آن است و اینکه نیازی به نصب ندارد ! شما بعد از دانلود این برنامه فایلی به نام Help می بینید که در آن مشخصات سایت هایی که این برنامه آنها را ساپورت می کند داده شده است . شما با خواندن آن مشخصات می توانید بهترین سایت مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید .
sceneworld.net - rapidshare.de - uploadyourfiles.de - 11mbit.in - sendspace.com - rapidupload.com - simpleupload.de - storeandserve.com - uploadsend.com - zupload.com و ...

دانلود کنید Universal Upload Tool را باحجم 500 کیلوبایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد