اقبال این هفته

اقبال هفته از شنبه 26 آذر ماه بخونین جالبه

فروردین ماه: تیزهوشى و عالمى شما، همه پیشرفت هاى شما را رقم زده است. ولى متأسفانه این داشته هاى مثبت، وقتى با غرورى کاذب و سرگردانى همراه مى شود از شما شخصیتى غیرمثبت خواهد ساخت. سعى کنید در جمع دوستان صمیمى قرار بگیرید و سهمى را هم براى دیگران قائل شوید. انسان ها از سهمى که از خویش مى بخشند، برداشت بیشترى خواهند کرد.

اردیبهشت ماه: باورهاى لغزان و بى ثبات، کار دست شما خواهد داد. سعى کنید محکمتر تصمیم بگیرید و در مجموع عاقلانه تر رفتار کنید. اتفاقاً آنقدرها هم احساساتى نیستید، ولى همانقدر هم که هستید، خالى از تعقل است. به همین خاطر، خرج کردن این احساسات براى شما مشکل ساز خواهد شد، نگاه خود را نسبت به گذشته اصلاح کنید و سعى کنید آینده تحت الشعاع گذشته هر چند پرخاطره و آسمانى قرار نگیرد.

خرداد ماه: باید در زندگى بیشتر باخت تا به بردهاى بیشتر و تازه تر رسید. غرور و سرگردانى جلوى اتفاق هاى خصوصاً عاطفى زیبا را در زندگى شما خواهد گرفت. در تصمیم گیرى هاتان احساسات آگاهانه را بیشتر وارد کنید تا خشکى و بى روحى، فرمان حاکم زندگى شما نباشد. اخیراً چنین تصمیم هایى گرفته بودید و تا مراحلى هم پیش رفتید، ولى دوباره همین دست بستگى ها جلوى باز شدن پنجره هاى تازه را براى شما گرفت.

تیرماه: درون گرا و ساکت هستید و سعى مى کنید روى پاى خود بایستید. اینها صفاتى منفى نیستند، ولى افراط در همین ها، باعث به وجود آمدن انزواى کاذب در شما خواهد شد. با دیگران جوشش بیشترى داشته باشید و اجازه بدهید که جمع هاى دوستانه و صمیمى پیرامون شما شکل بگیرد. این صفات گاهى باعث مى شود دیگران حتى اجازه صحبت کردن با شما را نداشته باشند.

مردادماه: سفرهاى پى در پى و کلاً توجه به تفریح، خدا را شکر روحیه خوبى براى شما حاصل کرده است. سعى کنید به قول معروف از آن طرف بام نیفتید! به محیط کارى خود تنوع بیشترى بدهید تا حوزه هاى گسترده تر، افق هاى تازه ترى براى شما به ارمغان بیاورد. انرژى هاى خود را هدر ندهید و مجال هایى را براى صرف انرژى هاى خود انتخاب کنید که ارزش داشته باشد.

شهریورماه: سعى کنید همچنان مقاوم و محکم باشید و با دلتنگى ها کنار بیایید. هر چند که اتفاقاتى تازه روحیه شما را بسیار مثبت و در مجموع شارژ کرده است، اما هنوز تا رسیدن به قله هایى که قبلاً فتح کرده اید و به دلایلى براى شما امکان نیافت راه درازى در پیش است. به انرژى هاى اطراف بیشتر اعتماد کنید و خوش بینانه به آینده بنگرید.

مهرماه: فصل سختى ها به نوعى از هم اکنون آغازى تازه پیدا کرده است. بیشتر از این بابت که باید تلاش بیشترى کنید و گذشته ها را رنگ تازه اى ببخشید. براى پهن کردن سفره هاى تازه و کلاً خلق فضاهاى جدید بیشتر فکر کنید. آینده سختى در پیش روى شماست و تاریکى و روشنى آن تنها و تنها بستگى به خود شما دارد. پس با عبرت از آنچه که در صفحات گذشته تقویم است، آینده را رقم بزنید. گذشته مى تواند تکرار شود؛ دقیق دقیق.

آبان ماه: خبرهاى تازه و عموماً مثبت در آشنایى هاى تازه به شما خواهد رسید. نسبت به این خبرها و بیشتر نسبت به تصمیم هایى که مطابق آن خواهید گرفت، آگاهانه عمل نمایید. شرایط تازه اى پیرو این اتفاقات و خبرهاى تازه به وجود خواهد آمد که انعطاف بیشتر شما را مى طلبد. پس شرایط را خوب درک کنید و با درک همه ابعاد دست به هر کارى بزنید.

آذر ماه: مشورت را فراموش نکنید. تا حالا از این پارامتر زیاد بهره برده اید و نتایج خوبى هم کسب کرده اید، از این به بعد هم این مسأله را مورد توجه قرار دهید و خودتان را براى دیدارهاى تازه آماده کنید. این دیدارها تا حد زیادى آینده طولانى مدتى را براى شما رقم خواهند زد. اعتقاد محکم را در کارى که مى کنید، فراموش نکنید.

دى ماه: در محیط هاى کارى بسیار محکم و پرتلاش هستید و این سختکوشى فضاهاى موفق و تازه اى را براى شما به وجود خواهد آورد. صداقت را در کارهایتان فراموش نکنید که روابط عاطفى تان بشدت تحت تأثیر رعایت این مهم خواهد بود. از خبر و پول قلمبه در این ماه خبرى نیست و تقریباً همه چیز روالى عادى خواهد داشت.

بهمن ماه: کمى اجازه بدهید که دریافت هاى تازه و خصوصاً باورهاى ذهنى جدید در شما شکل بگیرند. مثل به بن بست برخورد کردن مجال پیشرفت را از هر کسى خواهد گرفت. به نحوى با دوستان و اطرافیان و افکار و گفتار و اعمال آنها روبرو شوید که روابط و دریافت هاى متقابل امکان بهره مندى بیشترى براى شما به ارمغان بیاورد.

اسفند ماه: سعى کنید هیچ وقت از زندگى به ته نرسید. به بن بست رسیدن به ظرفیت هاى موجودى هر کسى بستگى دارد. سعى کنید قابلیت هاى خود را هر روز بیشتر کنید تا از اتفاقات کوچک و بزرگ زندگى بیشترین بهره را ببرید. چندین اتفاق مثبت ولى کوچک در این ماه انتظار شما را مى کشد، به رویارویى با اینها و اتفاقات و پیامد بعدى بیشتر فکر کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ب.ظ http://rainiboy.blogsky.com

سلام
مطالبت زیبا و اموزنده هست
به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد