... هوا بس ناجوانمردانه سرد است .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ق.ظ http://pws.blogsky.com

امروز در خدمته یکی از بهترین دانش آموزانه جهان به نامه کبری ترقه هستیم !!

همون دختری که داستانه تصمیم کبری به خاطره اون به قلم کشیده شد !! (چقد ادبی حرف زدن کیف داره هااااااا!! )

این کبری خانومه ما از وقتی که کتابشو از زیره درخت پیدا کرد دیگه دنباله کتاب خوندن نرفت !! چون کتابش گلی و کثیف شده بود !! به همین دلیل ترکه تحصیل کرد !! و از اون به بعد لقبه ترقه رو به خودش داد !! سلام عرض می کنیم خدمته خانومه کبری ترقه !!

-به به !! گلی به جمالتون !! صفای قدمم !! منور کردم !!

-راستش کبری ترقه جان ... من تو رو دعوت کردم که ازت بخوام از تجربیاته ۲ سال مدرسه درس رفتنت (آخه ساله دوم ترکه تحصیل کرد دیگه !! ) به بچه های وبلاگه ما هم یاد بدی !!

-راستیتش رو بخواید من تصمیم دارم که اولین روزی که مدرسه رفته بودم رو براتون بتوضیحم !! خب حالا همگی بگوشید !!

من اولین روزی که می خواستم برم مدرسه ... به زور رفتم !! صبح ساعت ۷ بیدار شدم (ساعته ۷:۳۰ هم باید توی مدرسه
می بودم !! ) آخه دیشت یادم نبود که امروز اولین روزیه که دارم می رم مدرسه (نیست خیلی علاقه مند بودم ... )

بعد مانتوی پارسالم رو از تو ماشین لباسشویی در آوردم (آخه از ساله پیش تا حالا نشسته بودمش !! ) بعد همین جور هول هولکی راه افتادم برم مدرسه !!

زنگه اول که هنر بود و یه نقاشی کشیدم که پیکاسو تو خوابشم نمی دید !!

ولی نمی دونم چرا معلممون خوشش نیومد !! استعدادهای من رو هیشکی درک نمی کنه !!

زنگه بعدم که چون از یکی مداد خواستم و اون نداد ، منم عصبانی شدم و یه مشت زدم توچشش !! طفلی داشت گریه می کرد !! به همین دلیل دیگه مدیرمون گفت که برو فردا با مامانت بیا پروندتو بگیر !! خودمم نمی دونم چه جوری

تا ساله دوم دبستان خوندم !! خدا کمکم کرده دیگه !! همه باید مثله من باشن تا یه شاگرده نمونه بشن !!

-خوانندگانه محترم !! یاد گرفتید ؟؟ من که گفتم شاگرده نمونه ایه !! این برنامه هم کم کم داره به پایان می رسه !!

-پس منم خدافظی کنم !! خدافظ بچه هااااااااااااااااااااا !!

-تا برنامه ای دیگه و مهمانی دیگه خدافیظ !!

**راستی...نظرای این پست هم به پسته بالایی بدین !! **

+ نوشته شده توسط !!» E.L.E.W.Y So0ter «!! در سه شنبه 21 شهریور1385 و ساعت 18:5 |
مهسا می میرد !!
سلااااااامی به خوشگلیه مرده !! (مرد نه هااااااا مرده !! همونی که می میره !! )
چطــــــــــــــــــــــــــــوری ؟؟
بدونه هیچ حرفی یهو می خوام برم سره اصله مطلب !!

.

.

.

دیروز تو خونه نشستیده بودم و فیلمه نمی دونم چی چی بود اسمش ؟؟ آهان "مومیایی" رو نیگا می کردم و همین جور که رو درجه ویبره رفته بودم حالم می کردم !! فیلم رسیده بود به لحظه حساس که یهو یکی دستشو گذاشت رو زنگ و ورم نمی داشت لا مذهب (همون لامصبه خودمون !! ) !!درو که وا کردم یهو یه زنه که نمی دونم چه حسی داشت اون لباسای خوشگله جادو گرارو پوشیده بود ، پرید وسطه اتاق !! خدا شفاش بده !! طفلکی کمبوده مغز داشت !! دوره اتاق می دوید و می گفت:"فال می گیرم فال می گیرم !!" بعد خودشو
دعوت کرد به اتاقه پذیرایی و یه دونه از اون توپای شیشه ای (گوی نمی دونم چی چی !! ) رو گذاشت روی میز و جیغ کشید !! دیگه مطمین شدم که عقب مونده ذهنیه !!

بعد گفت تو فردا می میری و یهو محو شد !!

"هه !! چه توهمه باحالی بودا !! فیلمه خوب روم تاثیر گذاشته !! ایول !! " اینو گفتم و نشستیدم که بقیه فیلمو ببینم که یهو دوباره اون زن کمبودیه پیداش شد !! گفت ببخشید یادم رفت تو رو با خودم ببرم !!

دیدم نه بابا !! مثله اینکه موضوع از توهم و اینا هم گذاشته !! بحث جدیه !!

خواستم یه سوت بزنم که زنه بترسه ولی خدا نصیبه گرگه بیابون نکنه یه جیغی زد که پرده گوشم و پرده خونه و ... همه رو با هم پاره کرد !! دستمو گرفتید و یهو دیدم که از قبرستون سر در آوردیم !!

به به چه جایه با صفایی بود !! مرده ها از این ور می رفتن اون ور !! یه عده روح هم از اون ور میومدن این ور !! جن ها هم اون وسط خاله بازی می کردن !!

وااااااااااااااااااااااای !! چی گفتم ؟؟ روح ؟؟ جن ؟؟ مرده ؟؟

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرار !!

داشم می فراریدم که جمالمون به روی یه مرده خوشگل روشن شد !! به به چه چهره خوشگلی داشت اون مرده هه فک کنم اینقد زده بودنش که مرده بود !! موهاش مدله نمی دونم چی چی درست کرده بود !! یه دونه از اون سیبیل دسته موتوریا رو صورتش بود !! صورتشم مثله خط کشیه عابره پیاره راه راه بود !! انگار صورتش زنجیر خورده بود !! چقدم که مهربون بود !! هی می گفت بیا پیشه من !! بیا یه چایی بخور !! به این می گن دوستیه خاله خرسه هاااااااااااا !!

خلاصه اینکه با کمکه دوستای مرده و روح و جنه محترم ما رو ورداشتن بردن تو یکی از اون خونه ها !! (خونه نکته انحرافیه چون اون جا قبر بود !! )

آخرشم که به سلامتی من مردم !!

آخ آقا اینقده حال می ده !! پیشناهاد می دم همه بمیرن !!

اینجا سوالای شبه اوله قبر گم شده !! همه چی شیر تو شیره !! پس تا سوالا پیدا نشده همتون بمیرید بیاید صفا کنید !!

خب دیگه !! ایشالا همتون زود تر بیاید اینجا !! یه ختمه با صفا هم برا من بگیرید !! ایشالا تو ختمتون جبران کنم ! !


امیر چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://pws.blogsky.com

A/S/L Please
پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نیستم؟
دختر: سلام. خواهش می کنم.?asl pls
پسر : تهران/وحید/۲۶ و شما؟
دختر‌: تهران/نازنین/۲۲
پسر: اِ اِ اِ چه اسم قشنگی!اسم مادر بزرگ منم نازنینه.
دختر: مرسی!شما مجردین؟
پسر: بله. شما چی؟ازدواج کردین؟
دختر: نه. منم مجردم. راستی تحصیلاتتون چیه؟
پسر: من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه MIT اَمِریکا دارم. شما چی؟
دختر : من فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سُربن فرانسه هستم.
پسر: wow چه عالی!واقعا از آشناییتون خوشحالم.
دختر : مرسی. منم همین طور. راستی شما کجای تهران هستین؟
پسر: من بچه تجریشم. شما چی؟
دختر : ما هم خونمون اونجاس. شما کجای تجریش می شینین؟
پسر: خیابون دربند. شما چی؟
دختر : خیابون دربند؟ کجای خیابون دربند؟
پسر : خیابون دربند. خیابون...... کوچه......پلاک....شما چی؟
دختر: اسم فامیلی شما چیه؟
پسر: من؟ حسینی! چطور؟
دختر: چی؟وحید تویی؟ خجالت نمی کشی چت می کنی؟تو که گفتی امروز با زنت می خوای بری قسطای عقب مونده خونه رو بدی.!مکانیکی رو ول کردی نشستی چت می کنی؟
پسر : اِ عمه ملوک شمائین؟چرا از اول نگفتین؟راستش! راستش!دیشب می خواستم بهتون بگم امروز با فریده.... آخه می دونین...........
دختر : راستش چی؟ حالا آدرس خونه منو به آدمای توی چت میدی؟می دونم به فریده چی بگم!
پسر: عمه جان ! تو رو خدا نه! به فریده چیزی نگین!اگه بفهمه پوستمو میکّنه!عوضش منم به عمو فریبرز چیزی نمی گم!
دختر:‌ او و و و م خب! باشه چیزی بهش نمیگم.دیگه اسم فریبرزو نیاریا!راستی من باید برم عمو فریبرزت اومد. بای
پسر: باشه عمه ملوک! بای......

علیرضا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام خسته نباشی مثل اینکه دیگه خیلی سرت شلوغه . البته تو اداره نشون نمیدی.امیدوارم مشکلاتت خیلی زود رفع بشه . قربانت.مسئول دبیرخانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد