تولدم مبارک .

تولدم مبارک .

 

سی امیم سالگرد ورود افتخار آمیزم رو به این کره خاکی گرامی داشته و از خداوند به دلیل اعطای چنین نعمتی به زمین تشکر میکنم .!!!!!!


پارسال هم همینو گفتم . نمیخوام بزرگ بشم . آخه اونقدر آدم بزرگ میشه که یه روز دیگه تویه این دنیا جاش نمیشه و میگن برو اون دنیا بزرگتره .

من میخوام همینقدر بمونم .


این هم هدیه خودم به خودم !

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ http://titanic.blogsky.com

****¤¤¤سلام¤¤¤****
******¤¤¤¤¤****بلاگ خوبی داری****¤¤¤¤¤******
¤تولدت مبارک امیدوارم به همهی آرزوهای قشنگت برسی¤
**¤**¤**¤**¤به من هم سری بزن¤**¤**¤**¤¤****¤¤**
****¤¤¤نظرت رو در مورد تبادل لینک هم بگو¤¤¤****
****¤¤¤بای¤¤¤****

شوهرجان سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://pws.blogsky.com

سلام مهندس
تولدت مبارک
امروز رو باید در تقویم عمرت سبز کنی....
کار خیلی خوبی می کنی که خدا را به خاطر همه داشته ها و نداشته ها شکر می کنی
ایشا لله صد و بیست سالگیت رو با کلی بچه قد و نیم قد جشن بگیری
به همسفر عمرت هم این مناسبت فرخنده رو تبریک میگم و ازش می خوام که همیشه حواسش بهت باشه (مثل همیشه) !
خب امروز خیلی خوشحال شدم که فهمیدم کی تولدته.... چون تولد من هم در راهه !!!
فعلن بای
راستی ۱۹ تا آهنگ تولد هم برات پیدا کردم که دفعه بعد حضورا بهت تقدیم می کنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد